Jeśli cenisz sobie nowoczesność przejrzystość i łatwość obsługi w internecie bardzo dobrze trafiłeś.
Do naszego biura możesz przesłać dokumenty przez nasz Portal Biura.
Portal Biura to wygodna aplikacja webowa, będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. Jest w pełni zintegrowana z naszymi programami księgowymi.
Zobacz, co zyskasz jako klient
Portal Biura pozwala błyskawicznie wysyłać dokumenty do biura rachunkowego, także w formie pliku PDF lub zdjęcia zrobionego za pomocą smartfona, a następnie na bieżąco analizować postęp prac nad nimi. W razie błędu na dokumencie otrzymasz jego zwrot z odpowiednią adnotacją, dzięki czemu będziesz mógł szybko nanieść niezbędne poprawki. Przygotowane przez biuro dane raportowe są do Twojej dyspozycji o każdej porze, a o nadchodzących terminach i czynnościach podatkowo-składkowych przypomni Ci automatyczne powiadomienie wysyłane mailem.
Aplikacja oferuje dwie usługi: Dokumenty oraz Raporty.
Dokumenty
Dzięki usłudze możesz:
- Poprzez chmurę błyskawicznie przesyłać do biura rachunkowego zdjęcia dokumentów (np. zrobione za pomocą smartfona) oraz dokumenty w formacie PDF.
- Wyczerpująco opisywać przesyłane dokumenty.
- Śledzić postęp pracy nad dokumentami.
Raporty
Dzięki usłudze możesz:
- Wygodnie przeglądać dane raportowe, udostępniane przez biuro rachunkowe:
- podsumowanie Twojej ewidencji VAT oraz zapisów szczegółowych sprzedaży i zakupu,
- podsumowanie Twoich ksiąg rachunkowych, w tym również ich poszczególne zapisy (dla księgowości uproszczonych),
- wynagrodzenia Twoich pracowników,
- podsumowanie zobowiązań wobec instytucji prawnych oraz Twoich pracowników, wraz z danymi niezbędnymi do wykonania przelewów.
- Sprawnie operować na udostępnionych przez biuro raportach — filtrować, wyszukiwać oraz sortować, a dla wnikliwszej analizy — eksportować dane (do formatu csv) lub wydrukować je.
- Monitorować nadchodzące terminy ustawowe oraz te wynikające z umowy z biurem (np. termin dostarczenia dokumentów, termin rozliczenia z biurem).
- Otrzymywać powiadomienia o nadchodzących czynnościach poprzez pocztę e-mail.
Subiekt123
Many dla ciebie także program Subiekt123 -czyli narzędzie służące do sprawnego wystawiania faktur i innych dokumentów handlowych, zarządzania informacjami o klientach oraz oferowanych produktach.